This anti pepsi ad is a great example of semantic memory. You automatically know that this is the pepsi logo because of brand awareness. This shows that soft drinks such as this can make you fat so you must be careful what you put into your body.

국내) 물을 낭비하게 되면 물만 소비되는 것이아니라 수도세를 내야한다는 것을 물이 바코드로 표현한 디자인이다.

국내) 물을 낭비하게 되면 물만 소비되는 것이아니라 수도세를 내야한다는 것을 물이 바코드로 표현한 디자인이다.

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2009년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2009년 본상

Coverjunkie                                                                                                                                                                                 More

Read all your favorite online content in one place. Import your subscriptions in one click, find your friends, and start sharing.

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2011년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2011년 본상

Pinterest
Search