More ideas from 지해
Overview종이쿠폰의 불편함을 해결하고 매장에따라 다르게 제공되었던 스템프 서비스를 통합하여 앱에서 모든서비스를 받고 관리하여 사용자에게 편리함을 제공하기 위해서 제작되었습니다.Ediya Keyword최신 트랜드에 맞게 플랫하고 싶플한 방향으로전체적으로 파스텔톤으로 사용자브랜드 경험의 연속성에 방해 받지 않도록 블루계열 컬러를 활용하고 패턴등의 사용으로 젊은감성에 어필할 수 있도록 합니다.-Trend : 최신 트랜드를 반영, 플랫…

Overview종이쿠폰의 불편함을 해결하고 매장에따라 다르게 제공되었던 스템프 서비스를 통합하여 앱에서 모든서비스를 받고 관리하여 사용자에게 편리함을 제공하기 위해서 제작되었습니다.Ediya Keyword최신 트랜드에 맞게 플랫하고 싶플한 방향으로전체적으로 파스텔톤으로 사용자브랜드 경험의 연속성에 방해 받지 않도록 블루계열 컬러를 활용하고 패턴등의 사용으로 젊은감성에 어필할 수 있도록 합니다.-Trend : 최신 트랜드를 반영, 플랫…

supernovice.lab@gmail.com

I like the curves of this Korean ad poster. But, I don't want to be too obvious or literal with Asian references, just captures a little the playful and colorful vibe I want.

The Layered is a bluetooth speaker, with the equalizer turned into an interactive tactile element on the top. Taking bands of frequencies and dedicating different controls to them, the Layered contains six transparent discs lit from the bottom. These discs correspond to different frequency bands and can be rolled up and down the Layered’s surface to work as an equalizer, allowing you to amplify or attenuate the effect of instruments in your music.

The Layered is a bluetooth speaker, with the equalizer turned into an interactive tactile element on the top. Taking bands of frequencies and dedicating different controls to them, the Layered contains six transparent discs lit from the bottom. These discs correspond to different frequency bands and can be rolled up and down the Layered’s surface to work as an equalizer, allowing you to amplify or attenuate the effect of instruments in your music.