Explore Live Tweet, Art Designs, and more!

미 디자인컨설팅회사 '스테이먼디자인'이 소셜 데이터를 활용하여 작업한 몇 가지 프로젝트를 소개합니다. '모든 데이터는 의미가 있다'는 철학, 그 데이터를 알기 쉽게 표현하는 기술이야말로 스테이먼디자인의 경쟁력인 것 같습니다.

the next most obvious thing

Levi's "Go Forth" Workwear campaign: "Gears" dynamic billboard by artist Stefan Sagmeister.

Levi's Gears Billboard, located on Houston & Lafayette, Soho, NYC Art Director: Stefan Sagmeister

IBM Smarter Cities campaign. Ogilvy  Mather, France. Kaan said "This one is an IBM smart cities campaign product/ad. It is great because it is intelligently complementing the ad with the functionality of the design, so perfectly that the audience really gets the idea of the “Smarter Cities” out of this design."

"This one is an IBM smart cities campaign product/ad. It is great because it is intelligently complementing the ad with the functionality of the design, so perfectly that the audience really gets the idea of the “Smarter Cities” out of this design.

타이포그래피 선구자로 거론되는 그래픽 디자이너 네빌 브로디 인터뷰입니다. 그는 스스로를 '비주얼 커뮤니케이터'로 불러달라고 했는데요. 디자이너가 음성과 시각, 촉각, 미각 등 모든 감각을 이해하고 결합시킬 수 있어야 한다는 것입니다. "글자도 웃고, 울고, 화낸다" - 1등 인터넷뉴스 조선닷컴

타이포그래피 선구자로 거론되는 그래픽 디자이너 네빌 브로디 인터뷰입니다. 그는 스스로를 '비주얼 커뮤니케이터'로 불러달라고 했는데요. 디자이너가 음성과 시각, 촉각, 미각 등 모든 감각을 이해하고 결합시킬 수 있어야 한다는 것입니다. "글자도 웃고, 울고, 화낸다" - 1등 인터넷뉴스 조선닷컴

Aberrant Architecture: Roaming Market, Waterloo

Within the project of renovation of Lower Marsh Market, London’s oldest market, Aberrant Architecture has just designed a blue multi-purposed mobile stall, reusing the structure of a trailer chassis.

성북구 간송미술관 앞에 길게 늘어선 줄입니다. 특별전 '진경시대 회화대전'을 관람하기 위한 줄이라고 하는데요. 간송미술관은 1년에 5월과 10월 단 두번 일반에게 개방을 한다고 하니 전시가 끝나기 전 방문해 보시는 것도 좋겠네요. | 일년에 두번뿐인 미술관 관람을 위해 :: 네이버 뉴스

일년에 두번뿐인 미술관 관람을 위해

성북구 간송미술관 앞에 길게 늘어선 줄입니다. 특별전 '진경시대 회화대전'을 관람하기 위한 줄이라고 하는데요. 간송미술관은 1년에 5월과 10월 단 두번 일반에게 개방을 한다고 하니 전시가 끝나기 전 방문해 보시는 것도 좋겠네요. | 일년에 두번뿐인 미술관 관람을 위해 :: 네이버 뉴스

LevisWorkers

This is "LevisWorkers" by Sagmeister & Walsh on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Interactive Billboard Lets You "Drag Away" Abusive Man https://twitter.com/NeilVenketramen

Interactive Billboard Lets You 'Drag Away' Abusive Man [VIDEO]

The National Centre for Domestic Violence (NCDV) has launched an interactive billboard campaign at Euston Station to raise awareness about how people can intervene to help put a stop to domestic violence.

Pinterest
Search