이 아이디어와 더 많은 아이디어를 탐색하세요!

"Get Money Back When Price Drop, Effortlessly"ㅣParibusㅣDescription: 인공지능 기술의 발전은 엄청난 양의 광고를 만들어 냈지만, 소비자 대신 현명한 선택을 해줄 수 있는 디지털 서비스도 제공하고 있다. 지난 5월 미국에서 출시된 ‘파리버스(Paribus)’는 수시로 사용자의 이메일에 접속하여 온라인 구매 영수증 을 스캔하고, 사용자를 대신해 가격조정 요청을 해주는 프로그램이다. 이 프로 그램은 아마존, 베스트바이, 월마트, 타깃, 메이시스를 포함한 20여 개의 인터넷 쇼핑몰을 추적하여 가격을 비교해주고, 최저가 서치를 통해 절감한 비용의 25% 를 수수료로 받는 똑똑한 서비스를 제공한다. #innovative #appliccation #bigdata #sales

"Get Money Back When Price Drop, Effortlessly"ㅣParibusㅣDescription: 인공지능 기술의 발전은 엄청난 양의 광고를 만들어 냈지만, 소비자 대신 현명한 선택을 해줄 수 있는 디지털 서비스도 제공하고 있다. 지난 5월 미국에서 출시된 ‘파리버스(Paribus)’는 수시로 사용자의 이메일에 접속하여 온라인 구매 영수증 을 스캔하고, 사용자를 대신해 가격조정 요청을 해주는 프로그램이다. 이 프로 그램은 아마존, 베스트바이, 월마트, 타깃, 메이시스를 포함한 20여 개의 인터넷 쇼핑몰을 추적하여 가격을 비교해주고, 최저가 서치를 통해 절감한 비용의 25% 를 수수료로 받는 똑똑한 서비스를 제공한다. #innovative #appliccation #bigdata #sales

ROLY POLYㅣUNICEFㅣby 대홍기획ㅣDescription: 오뚜기 모양 모금함에 아프리카 난민의 비주얼이 보여지고, 오뚜기의 무게를 이용해 모금이 진행 됨에따라 오뚜기가 일으켜 세울 수 있다. #Public #charity

ROLY POLYㅣUNICEFㅣby 대홍기획ㅣDescription: 오뚜기 모양 모금함에 아프리카 난민의 비주얼이 보여지고, 오뚜기의 무게를 이용해 모금이 진행 됨에따라 오뚜기가 일으켜 세울 수 있다. #Public #charity

* 캠페인 리뷰 http://bit.ly/2a2iiO5 https://www.facebook.com/MarketingFactory2 https://story.kakao.com/ch/marketingad

* 캠페인 리뷰 http://bit.ly/2a2iiO5 https://www.facebook.com/MarketingFactory2 https://story.kakao.com/ch/marketingad

"The Social Swipe"ㅣMisereor  -Description: 작은 것이 큰 차이를 만든다. 사람들은 모두 카드 하나쯤 가지고 있다. '디지털사이니지'를 적용한 '키오스크'를 설치하여 "feed them", "free them"이라는 카피와 빵을 잘라주고, 밧줄을 풀어주는 포스터를 통해 아프리카 어린이들을 돕기 위해 카드를 긁는 행위를 유도한다. #Kiosk #directmarketing #donation #interactive

"The Social Swipe"ㅣMisereor -Description: 작은 것이 큰 차이를 만든다. 사람들은 모두 카드 하나쯤 가지고 있다. '디지털사이니지'를 적용한 '키오스크'를 설치하여 "feed them", "free them"이라는 카피와 빵을 잘라주고, 밧줄을 풀어주는 포스터를 통해 아프리카 어린이들을 돕기 위해 카드를 긁는 행위를 유도한다. #Kiosk #directmarketing #donation #interactive

Bing – Decode Jay-Z  The sheer scale and budget that went into this execution boggles the mind. By spreading the pages of rapper Jay-Z’s autobiography throughout American cities and on all manner of media to create both a real-life and virtual treasure hunt tied together by Bing’s online property, Droga5 New York created an experience and publicity dream, not to mention an awards magnet.

Bing – Decode Jay-Z The sheer scale and budget that went into this execution boggles the mind. By spreading the pages of rapper Jay-Z’s autobiography throughout American cities and on all manner of media to create both a real-life and virtual treasure hunt tied together by Bing’s online property, Droga5 New York created an experience and publicity dream, not to mention an awards magnet.

충돌방지시스템 탑재한 벤츠 장난감? -테크홀릭 http://techholic.co.kr/archives/42236

충돌방지시스템 탑재한 벤츠 장난감? -테크홀릭 http://techholic.co.kr/archives/42236

Bundy Floods - Road to recovery (Diageo) l Bundaberg  Description: Bundaberg Rum faces a very difficult regulatory situation. In addition to DMC, Diageo's internal code of conduct to promote responsible drinking, we must also comply with the government's AAPS (Alcohol Advertising Pre-Vetting Service). All above the line communications must pass through their strict approval process to ensure they promote responsible drinking etc.  Results Two years ago the state of Queensland was engulfed by…

Bundy Floods - Road to recovery (Diageo) l Bundaberg Description: Bundaberg Rum faces a very difficult regulatory situation. In addition to DMC, Diageo's internal code of conduct to promote responsible drinking, we must also comply with the government's AAPS (Alcohol Advertising Pre-Vetting Service). All above the line communications must pass through their strict approval process to ensure they promote responsible drinking etc. Results Two years ago the state of Queensland was engulfed by…

SECOND CHANCE Agency Jung von Matt AG Competition Direct & Collateral Category Group DIRECT & COLLATERAL: Use Of Medium Category Product Launch Brand EDEKA Country GERMANY

SECOND CHANCE Agency Jung von Matt AG Competition Direct & Collateral Category Group DIRECT & COLLATERAL: Use Of Medium Category Product Launch Brand EDEKA Country GERMANY

Nivea Created a Doll That Gets Sunburned to Teach Kids About the Importance of Sunscreen | Adweek

Nivea Created a Doll That Gets Sunburned to Teach Kids About the Importance of Sunscreen | Adweek

Free the Forced Case Study – Love Locks bridge, put locks to form their message, each lock had individual QR code that when scanned directs to microsite, on the microsite people can donate money and get a code to unlock an individual lock, guerrilla tactic garnered lots of social media buzz with people posting their message, microsite offered information about forced marriage and an easy way to make a difference on the spot.

Free the Forced Case Study – Love Locks bridge, put locks to form their message, each lock had individual QR code that when scanned directs to microsite, on the microsite people can donate money and get a code to unlock an individual lock, guerrilla tactic garnered lots of social media buzz with people posting their message, microsite offered information about forced marriage and an easy way to make a difference on the spot.

Pinterest
검색