Explore Advertising Design, Creative Advertising, and more!

Daum 블로그 - 이미지 원본보기

Daum 블로그 - 이미지 원본보기

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2007년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2007년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2011년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2011년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2009년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2009년 본상

Powerful social issue ads #ads #print

Powerful social issue ads

»Bloomberg Businessweek« -  Fette Cola-Flasche als Cover-Illustration - CGI-Artist Justin Metz

Fette Cola-Flasche als Cover-Illustration

I like I like I like  서로 다른 두 장의 사진을 하나로 합쳐 포토샵 없이 새로운 이미지를 만들어내는 포토그래퍼 스티븐 맥메나미 작가의 기발한 상상력과 창의력이 돋보이는 유쾌한 작품이네요#패션소스...

Cool Photo of the Day Clever juxtapositions by photographer Stephen McMennamy More like this on my and boards.

рекламная фотография: 22 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках

The Print Ad titled Stunning collection was done by Jung Von Matt/Limmat Zurich advertising agency for brand: Max in Switzerland.

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2010년 본상 odd add but interesting PD

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2010년 본상 odd add but interesting PD

182495_436610906425858_1505868546_n.jpg (399×750)

This anti pepsi ad is a great example of semantic memory. You automatically know that this is the pepsi logo because of brand awareness. This shows that soft drinks such as this can make you fat so you must be careful what you put into your body.

Pinterest
Search