Explore Clever Advertising, Print Advertising, and more!

Pineapple | Chupa Chups #ad #print #creative

I like this advertisement because it is creative in how it uses negative space to get its message across.

지퍼락에 보관하면 싱싱하다는 느낌을 명쾌하게 전달하고 있다... 그러나.. 우리나라에서 이같은 프로모션을 하면 성차별적이라고 비난받을 듯.

This can be used for a relationship spread, for example of two people who wee friends for a while. We can put a picture of their faces on top of the Ziploc and then a picture of their bodies from when they were younger.

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2008년 본상

maydayproj. :: [대한민국디자인전람회]-시각-포스터 부문 2011년 본상

Simple and straight forward. Even thought the copy is in Korean. The art direction speaks it all without other contents. A perfect example of how art direction can successfully carry the ad if done right.

Pinterest
Search